GøyPåHavet Startet 27.November.2009 Link til dette innlegget Startet 27.November.2009 (redigert) Hei lurer på og kjøpe en ny summer fun til våren. Noen som vet om det går ann eller hvor jeg kan feste 2 marine høytalere, eller om jeg i det hele tatt kan ha noen type sterio i den. Glade for alle forslag og svar:D Redigert 27.November.2009 av GøyPåHavet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DuikerMan Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Hva med Ipod? Og headset? Bra for deg....lugnt for alle oss andre... Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Skal du ha stereo trenger du strøm.... Har du det? Sitér dette innlegget Link to post
Nautofil Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 (redigert) Hva med Ipod? Og headset? Bra for deg....lugnt for alle oss andre... Smart.... Når du får fylt opp en åpenbåt med popmaskin og utstyr må du tenke på tyveri! Utstyr som skal tåle vann er som regel dyrt..... Derfor må det vel være bedre med et "mobilt annlegg" som du lett tar med hjem/på land. Redigert 28.November.2009 av Nautofil (see edit history) Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
GøyPåHavet Svart 28.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Mobilt annlegg ikke dumt. Hvor kan jeg få tak i det da? Sitér dette innlegget Link to post
Hillmar Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Boomblaster er da helt genialt! Spiser batterier men ellers så funker det flott. Også spiller det meeer enn høyt nok til å plage vett av alle som er ute på vannet for å slappe av og kose seg Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 (redigert) Den der egner seg nok aller best med en giga ghettoblaster bak setene ja. Vet om folk som har koblet 12v rett i dysa på boomblaster og spillt lenge og høyt. Men en haug oppladbare 1,5v-batterier gjør også nytten. :) Redigert 28.November.2009 av tjeh (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
CSL Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Boomblaster funker genialt. Hatt min i en årrekke. Bare pass på at den ikke blir utsatt for mye slag og sprut under kjøring, og pass på fukt når kvelden kommer. Den spiller hvertfall høyt nok. Du kan også få kjøpt 12v kabel til disse hvis du har 12v uttak i båten. Kabelen koster dog ganske mye. Batterier funker greit, men sjekk manualen så du får helt riktig type, hvis ikke spiller den lavt og du får kort levetid på batteriene. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
GøyPåHavet Svart 29.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Ser at internettprisen til expert er på 2999 kr. Går det ann og ta vanlige batterier i denne spilleren? Sitér dette innlegget Link to post
Hillmar Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Kommer ann på hva du mener med "vanlige batterier". Den bruker 10x type-D batterier. Det er de største av den vanlige runde typen.. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Og hvis du er litt aktiv med bassen SLUKER den de rått! Den spiller vanvittig bra men bruker mye strøm. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
CSL Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Du må ha 10 av de svære ja. Som sagt, husk riktig type etter manualen. I tillegg må du ha 4-8 (husker ikke helt) vanlige AA. Sjekk evt. brukt. Tror de gamle modellene er kraftigere. Min fra 2002 er på 120W, mens Elkjøp selger en med 40W Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Brumm Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Please Gøypåhavet, jeg vet ikke, men hvis planene dine er å spille høy musikk fra jolla di vil jeg be deg rigge deg til med iPod i øret i stedet for å la en Ghettoblaster el lign plage folk i nærheten av deg. Du ender bare opp med å få dårlig image og rasende tilrop. Men det er klart, holder du lydnivået nede, kan du gjerne montere hva du vil for meg. Har bare skikkelig dårlig erfaring i hjemmemiljøet med båtungdommer som driter i omgivelsene sine og det er vel ikke noe nytt i vår tid, men like forbanna irriterende likevel. Gøy på havet kan man ha det uten 100 db musikk. Synes nå jeg. Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 30.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Liker ikke høy musikk. Liker og ha det ganske lavt så jeg kan prate med kompisser samtidig:D Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 1.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2009 Noen so vet hva cirka det koster for Et stort batteri og en overgang til vanlig strøminnstikker og hvor jeg kan kjøpe det? Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 1.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2009 (redigert) Biltema. www.biltema.no Redigert 1.Desember.2009 av tjeh (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Bearded Beast Svart 1.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2009 å begynne å bale med 220v omformer i åpen båt er ingen succè. om du skal ha slepebrøler så kjøp da en med inngang for 12v, det er det absolutt enkleste og det beste! Da sparer du enhver form for spenningskonvertere og slikt leamikk, du får maks ut av batterikapasiteten og trenger kun en ledning fra batteri til spiller. Om du ikkje har strømuttak for lading på motoren så kan du likevel bruke et vanlig 12v batteri til å drive spilleren bare at du må ta det iland/hjem for lading. Isåfall bruk et fritidsbatteri og ikkje et startbatteri. Du får sjølvsagt også 6v blybatterier men et 12v fritids er nå billigst og har best kapasitet samtidig som det da mest sannsynlig finnes en lader for dette i hus allerede ;) Batteri får du fra ca 500.- og batterikasse fra en hundrelapp Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 2.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Går det ann og få tak i overgabg fra denne http://www.biltema.no/Bil---MC1/MC/Reserve...810-MC-batteri/ til vanlig strømkontakt så jeg kan bruke cd-spiller ? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 ja. du finner det på biltema under navnet vekselretter, koster 400.- og tømmer batteriet på et blunk, tåler ikkje vann og er generelt en svært dårlig idè. Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 (redigert) Hvor kort er det blunket egentlig? Det vil si: Hvor stort er tapet i en billig vekselretter? Mye mer enn 10%? Redigert 2.Desember.2009 av tjeh (see edit history) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Bearded Beast Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 (redigert) egen erfaring tilsier du kan dele wattstyrken på 10. altså 10w drar 1A v/12v + at den drar strøm så lenge den er påslått. så ja mye meir en 10%, det dobble faktisk Redigert 2.Desember.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 en fin løsning i summerfun er å sette høyttalerne rett under stolene i veggen der, om du skjønner, og spilleren på konsollen under rattet. har sett dette før og det virket som en god løsning :) Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Har du et bilde av dette. VAr det 3 stk. marinehøytalere? Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Mente 2 stk. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 har ikke bilde, men var 2 høyttalere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.