Jump to content

Noen som vet om det går ann og ha stereo i summer fun?

GøyPåHavet

Recommended Posts

Hva med Ipod? Og headset? :rolleyes: Bra for deg....lugnt for alle oss andre... :fishing:

Smart.... :lol:

Når du får fylt opp en åpenbåt med popmaskin og utstyr må du tenke på tyveri!

Utstyr som skal tåle vann er som regel dyrt.....

Derfor må det vel være bedre med et "mobilt annlegg" som du lett tar med hjem/på land.

Redigert av Nautofil (see edit history)

"Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!"

Den der egner seg nok aller best med en giga ghettoblaster bak setene ja. Vet om folk som har koblet 12v rett i dysa på boomblaster og spillt lenge og høyt. Men en haug oppladbare 1,5v-batterier gjør også nytten. :)

boomblaster_tape.jpg

Redigert av tjeh (see edit history)
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Boomblaster funker genialt. Hatt min i en årrekke. Bare pass på at den ikke blir utsatt for mye slag og sprut under kjøring, og pass på fukt når kvelden kommer.

Den spiller hvertfall høyt nok. Du kan også få kjøpt 12v kabel til disse hvis du har 12v uttak i båten. Kabelen koster dog ganske mye.

Batterier funker greit, men sjekk manualen så du får helt riktig type, hvis ikke spiller den lavt og du får kort levetid på batteriene.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Du må ha 10 av de svære ja. Som sagt, husk riktig type etter manualen. I tillegg må du ha 4-8 (husker ikke helt) vanlige AA.

Sjekk evt. brukt. Tror de gamle modellene er kraftigere. Min fra 2002 er på 120W, mens Elkjøp selger en med 40W :crazy:

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Please Gøypåhavet, jeg vet ikke, men hvis planene dine er å spille høy musikk fra jolla di vil jeg be deg rigge deg til med iPod i øret i stedet for å la en Ghettoblaster el lign plage folk i nærheten av deg. Du ender bare opp med å få dårlig image og rasende tilrop. Men det er klart, holder du lydnivået nede, kan du gjerne montere hva du vil for meg. Har bare skikkelig dårlig erfaring i hjemmemiljøet med båtungdommer som driter i omgivelsene sine og det er vel ikke noe nytt i vår tid, men like forbanna irriterende likevel.

Gøy på havet kan man ha det uten 100 db musikk. Synes nå jeg.

å begynne å bale med 220v omformer i åpen båt er ingen succè. om du skal ha slepebrøler så kjøp da en med inngang for 12v, det er det absolutt enkleste og det beste! Da sparer du enhver form for spenningskonvertere og slikt leamikk, du får maks ut av batterikapasiteten og trenger kun en ledning fra batteri til spiller. Om du ikkje har strømuttak for lading på motoren så kan du likevel bruke et vanlig 12v batteri til å drive spilleren bare at du må ta det iland/hjem for lading. Isåfall bruk et fritidsbatteri og ikkje et startbatteri. Du får sjølvsagt også 6v blybatterier men et 12v fritids er nå billigst og har best kapasitet samtidig som det da mest sannsynlig finnes en lader for dette i hus allerede ;)

Batteri får du fra ca 500.- og batterikasse fra en hundrelapp

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...