Likeråfiske Startet 28.November.2009 Link til dette innlegget Startet 28.November.2009 Noen som har sett lignende før, kan dette repareres. Belegget på ekkolodd svingeren er tært bort slik at svinger elementer er synlig. Svingeren virker faktist. Dvs. den viser i riktig dybde men mottar ellers en god del forstyrrelser. Kan det være et epoxy belegg som kan legges på på ny ?? Ingen eksperter/forhandlere har kunnet fortelle meg noe vittig. de har ikke sett slikt før, Kansje noen på Båtplassen vet råd. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Kiekhaefer Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Svingeren ser ikke bra ut, jeg tror det blir vanskelig å legge på en epoxy masse på denne. Siden ytter belegget er borte blir dei keramiske elementene utsatt for sjøvann dette vil på sikt ødelegge elementene. Men det jeg er mest bekymret for er mulig lekkasje fare inn i båten,siden tettningsmassen/fyllmassen rundt svingerelementene er i ferd med å gå i oppløsning,så jeg personlig ville ha byttet ut denne snarest. Sitér dette innlegget Link to post
Hanto2020 Svart 19.August.2020 Link til dette innlegget Svart 19.August.2020 Har lik sviger til Hummingbird Wide Panorama sikkert fra 90tallet som følgte med båten, forrige eiger hadde tettet en større sprekk i svingeren me tec7 el. den gir heller ikke rett dybde (spretter mellom 60-300m) jeg klarer ikke og finne ny svinger til denne og lurte på om noen her har tips? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 19.August.2020 Link til dette innlegget Svart 19.August.2020 Hvis det er en Airmar svinger så er det er polyuretan, ikke epoxy, i det akustiske vinduet. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.August.2020 Link til dette innlegget Svart 20.August.2020 Likeråfiske skrev On 28.11.2009 at 23.44: Noen som har sett lignende før, kan dette repareres. Det korte svaret er nei. Jeg har aldri sett lignende. Muligens forårsaket av to-komponent epoksy primer. Sitér dette innlegget Link to post
rm84 Svart 22.August.2020 Link til dette innlegget Svart 22.August.2020 Eller galvanisk korrosjon? Er svinger koblet til jord på batteri; kobles batteri minus til jord under sammenkobling med landstrøm gjennom lader? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.