Skogens Konge Startet 29.November.2009 Link til dette innlegget Startet 29.November.2009 Hei båtfolk! Er det noen av dere som har bestilt og fått kalesje sydd på mal? Evt hva er erfaringene deres med dette? Er dere fornøyd med hvordan den passer? Har sjekka litt priser og funnet ut at kalesjer sydd på mal er billigere enn de som er skreddersydd.,sier seg forsåvidt kanskje selv men skulle gjerne hatt litt erfaringer fra dere om dette For min del gjelder det ny kalesje til Hanto 24 Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
alfb Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Hei båtfolk! Er det noen av dere som har bestilt og fått kalesje sydd på mal? Evt hva er erfaringene deres med dette? Hei, Jeg bestilte hos helly Hansen da disse hadde mal til min båt. Passet perfekt Viss du ikke kan se at du har noen ekstra hull for knapper ect og at ingenting ser ut til å være modifisert på din burde dette være grei skuring På min, som er en relativ stor kalesje, var prisen fra en som skulle "skreddersy" ca 35'000 mens HH skulle ha 18'000 fritt levert... Dette var Hellytech stoffet som jeg etter et års bruk er veldig godt fornøyd med Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Har sydd kalesje på mal noen få ganger. Har også sendt kalesje tilbake for justering et par ganger. Min erfaring er at ved å velge en seriøs leverandør er dette bortimot problemfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Jeg har fått sydd kalesje til min Saga 27 hos Måløy Båt og Industrisøm, og den passet perfekt. Men så er det de som har originalmalen og syr for Sagaboats. Prisen var også grei. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ibizafan Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 jeg fikk også syd etter mal passet perfekt Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
sol Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Hei.Jeg har bestilt nye kalesje fra Jens Sagen.De har mal til veldig mange båtmodeller,og gir et vintertilbud i disse dager på 10 %.Prisen jeg fikk var grei , med levering før nyttår. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.