Jump to content

Noen som har fått kalesje sydd på mal?

Skogens Konge

Recommended Posts

Hei båtfolk! :smiley:

Er det noen av dere som har bestilt og fått kalesje sydd på mal? Evt hva er erfaringene deres med dette?

Er dere fornøyd med hvordan den passer?

Har sjekka litt priser og funnet ut at kalesjer sydd på mal er billigere enn de som er skreddersydd.,sier seg forsåvidt kanskje selv men skulle gjerne hatt litt erfaringer fra dere om dette :smiley:

For min del gjelder det ny kalesje til Hanto 24 :smiley::smiley:

Mvh

Skogens Konge :)

Hei båtfolk! :smiley:

Er det noen av dere som har bestilt og fått kalesje sydd på mal? Evt hva er erfaringene deres med dette?

Hei,

Jeg bestilte hos helly Hansen da disse hadde mal til min båt. Passet perfekt :smash:

Viss du ikke kan se at du har noen ekstra hull for knapper ect og at ingenting ser ut til å være modifisert på din burde dette være grei skuring :yesnod:

På min, som er en relativ stor kalesje, var prisen fra en som skulle "skreddersy" ca 35'000 mens HH skulle ha 18'000 fritt levert... Dette var Hellytech stoffet som jeg etter et års bruk er veldig godt fornøyd med :cheers:

Jeg har fått sydd kalesje til min Saga 27 hos Måløy Båt og Industrisøm, og den passet perfekt. Men så er det de som har originalmalen og syr for Sagaboats. Prisen var også grei.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...