Superkul Startet 30.November.2009 Link til dette innlegget Startet 30.November.2009 skal male noen motordeler som varmevekslerhuset og drevet ettervert - hva er brukandes og hva holder brukt zinkgrunning noen ganger men syntes den sitter dårlig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lazyjack Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Skal du ha noe som sitter bør du bruke etseprimer som grunning og en tokomponent blank lakk i ønsket farge over. Dette sitter svært godt og gjør renholdet enkelt. Min erfaring med sinkprimer er også at den sitter dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Aluminiums deler må grunnes med to komp syre/etsegrunning. Dette er det eneste som sitter. Rengjøring før grunning er svært viktig. Hvis dette blir gjort forskriftsmessig så sitter den godt. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 (redigert) Aluminiums deler må grunnes med to komp syre/etsegrunning. Dette er det eneste som sitter. Hvorfor ikke denne. POWER COAT ”3 in 1” Grunner, mellomstrøk og toppstrøk i ett Denne sitter på Stål: Aluminium og galvanisert stål: egner seg også meget godt for bruk på de fleste plastmaterialer. TEKNISKE DATA • Tørrstoffinnhold volum 53% • Anbefalt min. TFT 60 μm • Teoretisk forbruk TFT 8,8 m2/ltr • Tørr varmemotstand < 200°C (RAL 9006 <250°C) (RAL 3009 < 300°C) Tørketid: 20°C og 65% R.H. • Berøringstørr 20-30 min • Overmaling min. 90 min • Fullt herdet min. 3 dager • Overmalbarhet: Ingen begrensninger http://www.jsc.no/images/Marketing/Maling%...YRE%2005.09.pdf Redigert 30.November.2009 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Moyja Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Først fordi den er ukjent for meg og ikke har jeg noe god tro på alt i et mirakel middel. Er muligens litt konservativ. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 30.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 hva slags og hvor handler man etseprimer Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Moyja Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Si at du skal ha etse/syregrunning til alu. Jeg handler hos fargehandlen. Sitér dette innlegget Link to post
ekko Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Hvordan går det med dørken i Draco'n Jarle B ?? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 30.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 hehe jo den er der .................... blir nok skjøvet forover i tid har kjøpt ny bolig plutselig og den gamle har fått kjellern full av kloakk så her får sparepenga bein å gå på men kommer nok sterkere tilbake - plutselig har bestilt endel motorbiter og går over kjølinga + regrem etc tenkte på å lage en liten prosjekt tråd men tia strekker ikke til for trøste meg og se på all jobben jeg la ned på prosjekt beach craft og tenke det er peanutts med dracon hihi Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.