Felicia Startet 1.Desember.2009 Del på Facebook Startet 1.Desember.2009 Hei! Er det noen som har sett og prøvet denne båt. Har bare sett reklamebilder av båten som vi synes virker veldig bra. Tror også at det er en kvalitetsbåt iogmed den er finsk. Håper på svar, positivt og negativt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Desember.2009 Del på Facebook Svart 1.Desember.2009 har vært ombord i den på messe. Ikke veldig imponert egentlig. Synes prisen er veldig mye høyere enn kvaliteten - som på mange andre Aquador båter. Jeg liker Nimbus bedre. Synes nye 335 ser ut som en spennende båt. Sitér dette innlegget Link to post
Båtjournalisten Svart 2.Desember.2009 Del på Facebook Svart 2.Desember.2009 (redigert) En grei start her: http://www.klikk.no/motor/baat/article381904.ece mvh Båtjournalisten Redigert 2.Desember.2009 av Båtjournalisten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Felicia Svart 5.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2009 Er ett eller annet med Nimbusen som ikke stemmer . Virker litt trist kansje. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Desember.2009 Del på Facebook Svart 5.Desember.2009 Det er et par ting ved Aquadoren jeg reagerer spesielt på 1. nedgang fra stb dekk går rett i sittegruppa 2. prisen rimer ikke med finish og kvalitet synes jeg. Jeg sliter også med å like Nimbus. Har prøvekjørt 3-4 modeller men finner meg ikke helt til rette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.