sydspissen Startet 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2009 Hva synes "ekspertene" her på BP om denne ? Here is the new member of the DS line, the CR 380 DS. The modern construction, designed by Stephen Jones, makes the CR 380 DS to one of the most stabile boats in its class. It has a moderate draft of 1.72 m. Wide sidedecks, deep secure cockpit, separate storage for the Liferaft, high quality wood joinery, good performance are some of the things that makes the CR 380 DS one of the best DS boats available. http://www.cryachts.se/DesktopDefault.aspx?tabid=119 Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Som "ekspert" synes jeg den var fiiin. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Fin båt men de kunne ha fått en lugar til ved å legge byssa til s/b og benytte høyden under salongen. Dette er jo i første rekke en turbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 (redigert) Spennende båt må jeg si, en som jeg har ventet på en stund... Da tror jeg det blir et besøk for å se på herligheten til sommeren.. Vil tro at denne kommer med 3 lugarer også, er jo tilnærmet "samme" skrog som 360'en... Størrelsen passer meg midt i blinken iallefall Kan vel håpe denne blir noen kroner billigere enn RaV sin 40 foter.. Redigert 2.Desember.2009 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
sydspissen Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Er det lugar under dekksalongen også ? Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Det ser jo ut som en ganske spåesiell cocpitløsning, med høye rygger i benkene. Jeg synes denne hadde fortjent en badeplatform Kryssholtene så bra dimmensjonert ut! Liker ikke rekkene+ ventilen de har satt på fordekket. Dette er taufeller Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Denne var flott. Liker godt DS-båter selv om det ikke er førstevalg for regattafolket. Min far har en 56 fots seilebåt med dekssalong og dette er kjempegreier for turbruk og etapper uten bruk av seil (kan manøvreres innenfra) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Hva synes "ekspertene" her på BP om denne ? Tror nok det er mange som kvier seg for å skrive i denne tråden av fare for å dermed innrømme at de er en av sydvestens eksperter Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Jeg tror en sånn båt hadde kledd sydvesten. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Jeg tror en sånn båt hadde kledd sydvesten. :yesnod: Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
CR Yachts Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 CR 380 DS går även att fås med 3-kabiner, inredningslayouterna kan anpassas efter kundernas önskemål. Inom kort släpps renderingar på storasystern, CR 440 DS. Mvh CR Yachts Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.