Jump to content

Edit History

zainka

zainka

Hiver meg på tråden her selv om den er gammel.. Ser mange har hatt/har problemer med lukene på Mamba 311. Det er en O-ring rundt hver låsehasp, (må skru fra hverandre for å se den) . Her har det en tendens til å bli mye friksjon og ringen slites i stykker og det oppstår lekasje rundt håndtakene. Oringen Bør skiftes nå og da. Smurte på litt zalo der og da siden jeg ikke hadde noe annet for hånden men zalo varer ikke evig. Ellers måtte jeg tighte mutterne til luka. Da var det av med foringen og inn mellom dekk og taket innvendig. Etter dette var det tett selv i de våteste høststormene.

Nå er imidlertid problemet att vinduene lekker litt. Hva kan man smøre på der for å få de tette uten at man griser til hele vinduet . De skal ha blitt skiftet for en 5-6 år siden.

zainka

zainka

Hiver meg på tråden her selv om den er gammel.. Ser mange har hatt/har problemer med lukene på Mamba 311. Det er en O-ring rundt hver låsehasp, (må skru fra hverandre for å se den) . Her har det en tendens til å bli mye friksjon og ringen slites i stykker og det oppstår lekasje rundt håndtakene. Oringen Bør skiftes nå og da. Smurte på litt salo der og da siden jeg ikke hadde noe annet for hånden men salo varer ikke evig. Ellers måtte jeg tighte mutterne til luka. Da var det av med foringen og inn mellom dekk og taket innvendig. Etter dette var det tett selv i de våteste høststormene.

Nå er imidlertid problemet att vinduene lekker litt. Hva kan man smøre på der for å få de tette uten at man griser til hele vinduet . De skal ha blitt skiftet for en 5-6 år siden.

• Create New...