Marulf Startet 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2009 Er på jakt etter fester til å plassere en glassplate som skille mellom bysse og salong for å hindre sprut fra oppvaskekummen (se bilde). Festene vil bli synlige og de bør derfor helst se litt fine ut og fortrinnsvis være i syrefast. Har funnet noen tilsvarende det jeg trenger på et bilde fra en annen båt. Noen som har tips til hvor jeg kan finne noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Q-railing har noen: http://shop.q-railing.com/html/index.php?p...p;language_id=9 Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Har sånne fester i børstet stål. Mål:25x40mm opp til 6mm glass. Send meg evt en IM Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Marulf Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Takker for tilbudet, men glassplaten jeg skal ha er tykkere enn 6 mm så da går vel ikke dette. Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Hei Jeg kunne tenkt med det samme Hvilken glass er det planlegger å bruke Marulf? Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 4.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Glasset får jeg kjøpt ferdig hosl leverandør. Tror det er herdet glass som blir brukt Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Prøv noen som driver med trapper de har helt sikkert fester. Selges mye rekkverk i glass for tiden. For styrken sin del trenger du ikke tykkere enn 6 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 Eller glassmestere. Det blir sikker levert en del spesial dusj dører til bolig rundt omkring, og disse må jo hengsles på et vis. Eller så kan du jo høre med Heitmann hva et par som de på bildet koster . Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Marulf Svart 6.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Har sjekket med leverandøren. De koster ca 1000 kr stykket!! Noe som er grunnen til at jeg vil sjekke om det finnes andre løsninger. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 hehe ja de var jo ikke billig nei Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
tuffff Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 (redigert) Har du en Bauhausbutikk i nærheten så sjekk der. Jeg kjøpte herdet glass 6x200x600 i bue til samme bruk, med to rustfrie fester mot benken for under 400 kr tilsammen i går. Dette var Bauhaus i Aalborg, men det er vel stort sett samme sortiment rund baut i de butikkene. Festene kostet Dkr 80,- for to. Disse tok opp til 8 mm tykkelse stod det, men synes de virker enda tykkere enn det. De hadde sikkert 50 forskjellige typer uansett. mvh tuffff Redigert 6.Desember.2009 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.