Bonus Startet 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2009 Ifølge batliv.no kommer Windy med flere nye modeller i 2010. En oppdatering av 32 Grand Tornado og en oppdatering av 37 Grand Mistral. Samt en helt ny 39 foter. En helt ny 52 foter er også underveis, og Superyach prosjektet er skalert ned til 65 fot. Den nye 39 foteren: Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Helt sikkert en fantastisk båt, men jeg undres på hvorfor de skal klemme inn disse firkantede vinduene? Det er vel det som er moderne nå da. Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 flott båt, men synes også de kunne spart seg for de firkantede vinduene. Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Teerex Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 det e vel sånn som ungdommen lika Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Bitteliten Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 (redigert) vet ikke helt om jeg likte den 39'en. Den ser litt uproporsjonal ut på bildet Lurer på hvorfor de kommer med en ny 52. Jeg trodde det var en av de større de solgte godt av? Redigert 7.Desember.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Uten at jeg vet hvorfor, får jeg assosiasjoner til dette Kina-bygget, RAM Marine 35 HT, når jeg ser den nye Windy 39: Jeg får håpe ingen føler seg tråkket på tærne nå, for RAM Marine 35 HT er vel en fin båt det, og til lavere pris enn Windy 39? Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 (redigert) Om mann klikker på linken over og leser det som står i Båtliv : Windy har forstått at pris er viktig, noe som de nye modellene vil reflektere......håper ikke de har begynt å spare på materialer, kvalitet og detaljløsninger. Regner med at de ikke greier å høyne kvalitet og sette ned prisen..... Redigert 7.Desember.2009 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Synes båten er linjelekker, men litt uvant med de vinduene. Uansett liker jeg best de åpne båtene, hvor solkremen har egen hylle Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Kosmix Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Er det fremdeles marked for store tørste båter? Synes båten (øverst) er kjempefin, men er det ikke på tide Windy går over til å produsere seilbåter? Det ligger liksom i navnet... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.