Onkel Roger Startet 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2009 (redigert) Hei, jeg er i ferd med å kjøpe båt med 2 stk Lugger maskiner ombord. Dette skal visst være solide saker, men jeg må allikevell ha tilgang til slitasje deler. Er det noen som kjenner til forhandler av dette? Tips mottas med takk. Redigert 7.Desember.2009 av Tigergutt (see edit history) Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
avmønstret5 Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Lugger???- sjekk navnet. ikke Lister Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Neida, dette er amerikanske saker. Nærmeste ser ut til å være: paulh@northern-lights.com Ellers kan du bare google Lugger. Det er helt kurant å kjøpe fra USA. Jeg kjøper via www.magnum.com, andre deler, jeg har ikke Lugger selv. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Nordhavn-båtene bruker disse motorene, sjekk med imp. der. Skulle ikke forundre meg om Selene har de i båtene også. og det tyder vel på kvalitet. men om svaret ga deg noen hjelp, er jeg mer usikker på Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
avmønstret5 Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 En lærer så lenge en googler Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 (redigert) Aj aj aj - nå er jeg spent på hva slags båt du holder på å kjøpe deg Lugger er mariniserte John Deere motorer. Tusler og går tusen på tusen timer på lavt turtall. Om jeg ønsker meg en slik til jul Må ha båten som passer til også da - en Nordhavn 47 hadde ikke vært helt feil nei... her er produsenten http://www.lugger.com/ Og den siden sier følgende: In Norway, contact Northern Lights Representative Maarten Boutkan Einsteinstraat 47 3281 NJ Numansdorp The Netherlands Phone: 31-186-657799 Fax: 31-186-657805 E-Mail: mboutkan@northern-lights.com Felleskjøpet er forhandler av John Deere i Norge Redigert 7.Desember.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Hei, jeg er i ferd med å kjøpe båt med 2 stk Lugger maskiner ombord. OK, da åpner pallen seg for andre i regattaer nå Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Kaldfisk Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Lugger er mariniserte John Deere motorer. Tusler og går tusen på tusen timer på lavt turtall. her er produsenten http://www.lugger.com/ Og den siden sier følgende: In Norway, contact Northern Lights Representative Felleskjøpet er forhandler av John Deere i Norge Og Nogva. http://www.nogva.no/ Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Onkel Roger Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Takker og bukker for raske tilbakemeldinger. Jeg sender mail til nogva for å sjekke om de kan hjelpe meg. Jaja Baatsman familien krever sitt og dette er ett meget godt alternativ til hytte Inntil videre får Laseer på akterdekket gjøre nytte for å fjerne de værste abstinensene. Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
Biscaya Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Det var en artikkel i Passagemaker Magizine for en stund tilbake hvor de var på besøk på Lugger/Northern Lights fabrikken. Mener å huske at ikke alle Lugger'ne baserer seg på JD. Synes å huske at noen av motorene deres starter sitt liv som basemotorer fra bla. Toyota. Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Bitteliten Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 husker du hvilken utgave det var? kan hende jeg kan laste ned artikkelen Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Lugger kommer fra alle sju prestegjeld. Yanmar, John Deere, Toyota, ISM (Cummins), og Komatsu. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.