Lovart låring Startet 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2009 Det er vakkert på vannet og det er god plass i gjestehavnene. Hva med å ha et nyttårstreff? I så fall hadde jeg satt kursen dit kjenner jeg Noen som har noen gode forslag om hvem gjestehavn som kan berikes av vårt nærvær? Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Marida Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Skjærhalden og Herføl er vel åpne? Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 (redigert) Det lar seg vel sjekke tenker jeg. men ja, absolutt herføl eller Skjærhalden ! Redigert 7.Desember.2009 av Blafrebo II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Astor Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 (redigert) Vi har i flere år møtt andre BP-folk i Horten gjestehavn. Samling på akterdekket med koslige lys, varme og gløgg. Hyggelig. I år setter vi kursen mot Slemmestad og nyttårsfest hos familien Escada. Dette er 2. året vi drar nordover og gleder oss til å møte hyggelige båtfolk i feststemning. Det å samles på fjorden nyttårsaften er en god tanke. Vi kjenner flere som stikker ut i jula og tilbringer dagene i romjula og nyttårshelgen på fjorden. Tror også "Borgen" er åpent for båtfolk. Redigert 7.Desember.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lovart låring Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 jeg håper og tror at det blir skjærhalden eller horten på meg, tenker jeg. I værste fall innerst i Skjebergkilen. Nyttårsaften i båten blir det nesten okke som. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.