jallis b Startet 7.Desember.2009 Del på Facebook Startet 7.Desember.2009 Kjøleskapet er sluttet å virke....jeg har strøm fram til kjøleskapet men kompressoren starter ikke og det kommer heller ikke lys i skapet. Noen som har noen ideer om hva det kan være, eventuelt noen deler som kan skiftes. Ett nytt skap koster jo fort 8-10000 kr. All opplysning er god.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Desember.2009 Del på Facebook Svart 7.Desember.2009 kommer an på hva slags skap det er - men det sitter ofte en sikring ett eller annet sted på skapet. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 7.Desember.2009 Del på Facebook Svart 7.Desember.2009 Sikringen er et godt forslag, og er ikke den gåen, så kan det være termostaten som har tatt kvelden kommer an på hva slags skap det er - men det sitter ofte en sikring ett eller annet sted på skapet. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
hegra Svart 7.Desember.2009 Del på Facebook Svart 7.Desember.2009 jallis b: og det kommer heller ikke lys i skapet.Lyset har som regel ingenting med kompressoren å gjøre så jeg har god tro på sikring jeg også. Men en god del kjøleskap kobler ut ved lav spenning(dårlig batteri) netopp for å unngå å tømme batteriene. Kan jo være det også. I slike tilfeller kan det være en resetknapp som må settes på igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.