Fanafjord Startet 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2009 (redigert) Trenger en adapter til å koble til en VHF antenne med en standard endestykke som bruke til "alle" VHF til en AIS boks som har bare en "liten" inngang. Dette er AIS boksen Jeg tror jeg trenger noe slikt Fant det hverken på Maritm eller Biltema sine sider. Vet noen hvor man få kjøpt det i Norge - fortrinnsvis i Bergen? Redigert 7.Desember.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
ÅtteGlass Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Prøv Permo i Fredrikstad. De sender den til deg i posten. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Fanafjord Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Takk Åtte Glass, fant adapteren på Permo sine websider. Da bestiller jeg den der. Det var supert. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Bøljan Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Ser ut som en overgang fra PL 259 til BNC prøv www.westron .no Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Elfa har alt av overganger i internettbutikken sin. Er det denne du trenger? Den har art. nummer 46-640-66 og koster kr.30,50 ex.moms. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fanafjord Svart 7.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 (redigert) Supert, ja det er den jeg trenger. Lærte nettopp at det er en PL 259 til BNC overgang. Baatplassen er en fantastisk community. Forespøsel etter en eller annen rar adapter og innen halvtimen har man tre relevante svar. Redigert 7.Desember.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.