heim Startet 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2009 Har tatt hjem min Garmin 525s fra båten. Men det hadde vært veldig greit å kunne få liv i den, slik at det går an å gå gjennom og tilpasse oppsett, ordne oppdatering, skifte kartbrikke osv. Det er jo denslags man kan gjøre når båten ligger under burka. Tilkoblingsplugg (strøm) sitter igjen i båten, og jeg har ikke veldig lyst til å plukke den av der. Dessuten trengs det jo også en strømkilde, og strømmen må inn på de riktige pinnene. Min forrige Garmin hadde innebygget batteri, så da kunne man jo bare plukke den med seg, og likevel få den til å virke. Er det noen som har en smart løsning, tar jeg gjerne imot tips. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Det fins kanskje kabler som "reservedel"? Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Frivakten Svart 7.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2009 Kjøp spenningskabel samt en passende eliminator. Sjekk Garmin.no - Marine produkter - Kombiplottere - Utgåtte modeller Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Molan Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Hei, har Garmn 525S, kjøpte ekstra kabelsett hos Malfix for 250 kr og satt på en "sigarettenner" plugg. Da kan jeg også ha med en kjent plotter som reserve ved henting av andre båter ol. Vær obs på at den trekker en del strøm ved oppstart (0,5 eller 1 A) fungerte ikke. Fant en 8 A strømforsyning til kjøleboks og den fungerer greit. Veldig praktisk å gjøre oppsett og prøve funksjoner på land. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.