Worry II Startet 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2009 Uuuups ! Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Håper ikkje båten var i fart der Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Fjordutsikt Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Jeg synes bildet ser ut som det er "konstruert" - høyre fot har et godt "tak" under rekka. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 (redigert) Jeg synes bildet ser ut som det er "konstruert" - høyre fot har et godt "tak" under rekka. Refleks........ Redigert 8.Desember.2009 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 mannen henger jo uttafor for å ta bilde, tviler på dette er noe uhell Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Beste måten å ta bilde langs skrogsiden på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Mannen må ha verdens sterkeste venstrebein hvis det der er en bevisst positur... Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Mannen må ha verdens sterkeste venstrebein hvis det der er en bevisst positur... Høgre bein tenke du vel på?? for og holde foten høy opp i lufta skulle eg også fått til, selv med alt for mange ankerdrammer Men ser sykt vondt ut og henge sånn med rekka trykkende på midten av låre Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Mjøsfarer Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Høgre bein tenke du vel på?? for og holde foten høy opp i lufta skulle eg også fått til, selv med alt for mange ankerdrammer Men ser sykt vondt ut og henge sånn med rekka trykkende på midten av låre Eventuelt høyre ja! Tror nok løsningen er så enkel at bildet er tatt akkurat i det den stakkars jævelen slår beinet oppunder rekka mens skrotten er på vei over bord. Sitér dette innlegget Link to post
daain83 Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Må si jeg tviler litt på at personen hadde holdt kameraet slik om han var på vei over rekka... Veiving med armer for å finne feste er vel heller mer normalt. Er nok heller en annen fotograf som syntes dette var en spektakulær måte å ta bilde på Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Konstruert ser det ut som. Sitér dette innlegget Link to post
Xtian Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Mannen må ha verdens sterkeste venstrebein hvis det der er en bevisst positur... Du har tydeligvis ikke seilt europajolle i frisk bris Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
Jørgen S Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Jeg setter en knapp på at dette er manipulert i photoshop eller noe, jeg.. syns det er en litt lys tåke som så vidt omringer fyren.. Enten det, eller så var han bare veldig uheldig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.