Jump to content

Hvilken kartplotter, Garmin GPSmap 4012 eller Raymarine C120?

amerelium

Recommended Posts

Mitt tips er å gå for garminen om det står mellom C120 og garmin 4012 , står det mellom W120 eller E120 så er det litt mer vanskelig å velge men da slår jo også garminen raymarine på pris så det synger.

Ser ingen grunn til å velge en Rayprotter over en Garmin sålenge man ikke har alt annet i båten fra raymarine og skal kjøre seatalk

Hvorfor velge så tradisjonelt? Jeg har lang erfaring med ulike plottere og alle har sine sterke og svake sider.

Sist kjøpte jeg en 15 tommer Samyung. Jeg var superskeptisk, men har blitt SVÆRT positivt overrasket!!

Den hyggelige prisen var jo også avgjørende, og sist, men ikke minst, den gode servicen.

Plotteren er lynrask og jeg vil også fremheve de spesielt gode sidene ved navigasjon i mørket.

Ta sjansen - kjøp Samyung - du vil garantert ikke angre!!

Den der er for stor tror jeg - 80dc er tilpasset 12'' skjerm.

Hvorfor velge så tradisjonelt? Jeg har lang erfaring med ulike plottere og alle har sine sterke og svake sider.

Sist kjøpte jeg en 15 tommer Samyung. Jeg var superskeptisk, men har blitt SVÆRT positivt overrasket!!

Den hyggelige prisen var jo også avgjørende, og sist, men ikke minst, den gode servicen.

Plotteren er lynrask og jeg vil også fremheve de spesielt gode sidene ved navigasjon i mørket.

Ta sjansen - kjøp Samyung - du vil garantert ikke angre!!

Yamarin 80 DC / Verado V10 400

sig.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...