kentm Startet 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2009 er det noen som hvet hvor det er billig og få tak i det? Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 hvor er du fra da? Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 telemark kragerø. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 vet kun om en som jeg kaller billig å den ligger i oslo desverre Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Er en som holder til nede i Tønsberg, men hva slags prisnivå han ligger på vet jeg ikke. Ryker fort på 10 Frognertiere for en kalesje. Kalesjene til både snekka mi og plattgatteren er sydd der Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Bernt Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Da jeg hadde 25 ac så var det biligst å bestille fra jens sagen , lå en 3-4000 under de som sydde privat /svart. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 takk.hvor liger det henne da? Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Samme erfaring hadde jeg på min Sandvik 26AC. Jens sagen i kristiansands-området. Billig og topp kvalitet forutsatt at de har malene til din båt. Jeg var ihvertfall fornøyd... Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 ok.. husker du ca du måte betale for den Kalesja? Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Mener det var 9-10 lapper komplett med bøyler, kalesje, beslag og kalesjetrekk. Dette var i 2008. Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 ok. er den høy bak på kalesa da eller den lave typen? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Vist du går inn på sandvik båtklubb og ser på rolf ivar h sit bilde så ser di maken til min kalesje , men det er ikke jens sagen men en annen jens.... husker ikke etternavnet men det lar seg sikkert finne ut. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 10.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 ok. det er bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.