WhiteShark226 Startet 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2009 Hei,Har en musling på 14 fot,Har planer om og sette inn en nedfelbar lanterne forann på dekket.Noen som har prøvd og felle ned noe sånt? Evt.hvor får man kjøpt det? Takk Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 SEASEA har en variant der du kan plokke bort hele stången Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Gaffrig har slikt. Sitér dette innlegget Link to post
tøff-tøff Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 har tenkt samme tanke på min. det største problemet (bokstavelig talt) er at jeg har en monster isopor kloss oppunder dekk der. det tror jeg kronprinsen også har Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.