Careka Startet 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2009 Han har kjøpt seg ny Seilebåt, han første, så det er rette størrelsen å starte med. Stå på Kjell Inge. Vi treffes på havet. http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=452047&cat=4914 Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Ikke så voldsomt, men siden han ikke er noen erfaren seiler er det vel grei båt å begynne med :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Ja, det er ikke tvil om at mannen kan vise moderasjon, hvis han bare vil !!! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Han er jo egentlig motorbåtmann så han hilser nok tilbake. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ask Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 I tilfelle det skulle vera tvil, så er Røkke meir båtvant enn mange av medlemmane her på forumet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 så er Røkke meir båtvant enn mange av medlemmane her på forumet. Ja, som passasjer på fiskebåt... Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Astor Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Jeg tror han har mer fartstid på de store banker enn de fleste av oss. At han mistet svenskelappen er jo en ting. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kjetil1 Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Hvilken misunnelig statsråd skal nå blande seg og lage klatt for ham? Tenker på at han ikke lenger kan kalle seg Fisker ... Det er alltid noen som må blande seg... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Servicemannen Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Ser ut som noen skal seile rundt med han, men at han blir en seiler...?...han er blir en motorgubb med fiskelukt Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
avmønstret5 Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 En gledelig nyhet: Alle kan bli seilere, selv Kjell Inge! Ikke mist motet, stå på. Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 ...nei...ikke alle...tror aldri Astor kommer til å bli seiler... Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 (redigert) Har ikke han en mesan på en kvm eller to? Da er han jo seiler enten han vil eller ikke Redigert 10.Desember.2009 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Nå må dere ikke misforstå. I sitt innerste er Astor en skapseiler, han fleiper bare. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Ingen hadde vel trodd at jeg skulle havne under et seil? Her et bilde fra fredagens seilas inn Værlebuka til Moss syd. Mvh Astor for Styrbords halser..........her gjelder det o se opp Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ask Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Ja, som passasjer på fiskebåt... Om eg ikkje tek feil så var han matros og seinare trålbas. Det er ikkje det same som å væra passasjer. Ifølge biografien til Stavrum så har han òg hatt fleire mindre motorbåtar før han blei rik. Ask Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Kanskje han vil kjøpe min "Mikkel 32" til å ha som lettbåt . Går jo ant å ta den i proviantbommen og bare plassere den på en høvelig plass på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Aner jeg et snev av misunnelse her Tror jeg hadde gjort det samme om jeg hadde hatt muligheten Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Aner jeg et snev av misunnelse her Tror jeg hadde gjort det samme om jeg hadde hatt muligheten Når han har kjøpt "Mikkelen" så er jeg jo litt på vei til å kunne kjøpe en lignende båt. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Nå blir det vel noen andre som seiler denne for han, mens han sitter på dekk Sikkert noen motoriserte leketøy om bord i tillegg Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 ikke lenger kan kalle seg Fisker Tja. Er det noen motsetning mellom å være fisker og ha seilbåt? Sitér dette innlegget Link to post
egon Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Smart gjort å vente såpass lenge etter at staten fylte opp lommene hans med skattebetalerenes penger. Folk flest husker nesten ikke hvordan næringsministeren og B Kjøll ble kjørt fullstendig i grøfta. Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Sikkert noen motoriserte leketøy om bord i tillegg Det blir nok bare et helikopter Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Hansi Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Folk flest husker nesten ikke hvordan næringsministeren og B Kjøll ble kjørt fullstendig i grøfta. Husker det godt, klasse over den seansen. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Ingen hadde vel trodd at jeg skulle havne under et seil? Ser litt på bilde med Astor under seil og er forbauset hvor stor fart dette lille seilet gir... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Mulligan Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Ikke er det heist kone med spissen ned heller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.