Kjetel Startet 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2009 Som emnetittelen sier, hvilken type trevirke er brukt i Princess båter alla 35 og min P330? Jeg vet at det er eik som er brukt, men her finnes det jo forskjellige typer. Jeg skal til med å bygge om litt innvendig, og ønsker da å få tak i finer som er så lik som mulig, for at det skal se så "originalt" ut som mulig. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak på dette? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Det er vel litt forskjellig. Eieren kunne innen visse grenser påvirke innredning, farger og materialvalg etter eget ønske. Trevirke i min båt er utelukkende teak, men jeg har også sett andre varianter. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ben-GT Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Alle Princess båtene har et eget byggenummer. Jeg vil anta at dersom du henvendte deg til Princess i England og oppga byggenummeret vil de kunne gi opplysninger om treverk i innredning Sitér dette innlegget Mvh Ben-GT Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.