Rångepådl Startet 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2009 Dette må jo være en ypperlig pc til båtfolket. Asus Eee med integrert GPS, integrert 3G-modem og digital-TV tuner. Eller... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Skjønner ikke hva jeg skal med TV ombord. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Rångepådl Svart 11.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Skjønner ikke hva jeg skal med TV ombord. Du er sikkert en sånn som ikke har mobiltelefon heller du... Jeg har både TV, internett og kartplotter. Trivest med det Det går jo ann å se nyhetene på TV, før en eventuelt går ut og nyter solnedgangen med et glas vin. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 steike den virka sneisen Nokon info om pris noko plass? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
index Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 En sånn kunne i alle fal jeg tenkt meg! Ikke bare i båten, men til alle andre turer også. Har du peiling på hvilket prisnivå denne vil ligge på? Har lurt litt på å kjøpe en liten titommer til turbruk, men nå bør jeg kanskje vente til denne er ute på markedet... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Aquadoren Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Denne så ut til å være midt i blinken for båtfolk...TRYKKFØLSOM Skjerm...helt ideelt. Kan jeg kvitte meg med kartplotter også Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Sun Flyer Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Men får man dekning på den innebygde gps'en når man er innendørs? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Hansi Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Så ut til å være en kjekk sak. Da er det bare å vente til vi får en prøvekanin som kan teste den ut. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Ja en slik med SeaPro 3000 på må jo være mitt i blinken. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Pris ca. $ 500 - 550 ASUS Eee PC T91 med flere. Mere info å finne herunder Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.