Haba Startet 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2009 Hei. Har lest en del om og kikket på forskjellige plottere og kart som G2, Navionics og C-map etc. Alle program har sine pro og kontras og svorne tilhengere. Har derfor vanskelig for å bestemme meg hva jeg bør satse på. Har to kriterier: - nøyaktighet og - lesbarhet. At programmet viser hvor mange resturanter som finnes i havnene er mindre interessant, skal nok finne det ut likevel. Heller litt mot Garmin G2, men Navionics ser og bra ut. Men Garmin har vel større markedsandel og bedre support ? Kommentarer, anbefalinger ønskes. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Har ikke så mange erfaringer på ulike kartprogram, men min erfaring er at nøyaktighet og hurtighet bestemmes av plotteren, ikke bare av kartprogrammet. Fortell mer og hvilke behov du har, så vil du nok få råd Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.