borghans Startet 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2009 Har planer om å montere baupropell på min Saga 26 LS. Vet ikke hvilken type som passer. Det er båt med hekkaggregat. Er den noen av dere som har en slik båt med hekkaggregat som kan sende meg bilder av hvordan monteringen og plasseringen er gjort? borghans Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Nå kjenner ikke jeg båttypen din men det spiller ingen rolle hva slags fremdriftssystem båten har fra før. Jeg vil tippe at en Sleipner SE40 vil passe din båt. Har akkurat montert en slik i egen båt og er fornøyd med den. Pakkepris på denne er under 10.000,- Så kommer montering i tillegg. Det eneste som teller er at du har plass til motor og tunell i baugen. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 12.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2009 Ta kontakt med saga boats. Dei hjelper deg helt sikkert med tips og råd... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2009 Kanskje det er noen på sagaforumet.com med Saga 26 som har gjort samme jobben før? Lars H. (admin Sagaforumet) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.