Jump to content

Erfaringer med tran på overdelen på drevet?

Kjelli

Recommended Posts

Fikk servicefolk hjem i dag for å ta service på drevene, og nevnte at jeg ikke var fornøyd med årets valg av "stoff" på øvredelen på drevene, den delen som ligger over sjøen i plan. Hadde fått tidligere tips om at tektyl skulle være bra, men det var det ikke :nonod:

Fikk da som svar at jeg skulle prøve med Tran, da det vistnok skulle være bra.

Er der noen som har prøvd det?

På nedre delen har jeg brukt drevspray.

I følge kranførere så har det grodd gjenerelt lite i år.

Jeg tok opp båten på torsdag, og den hadde betydelig mer groe enn noen gang før! Men nå har den ligget i nesten to år siden sist da, og blitt brukt rimelig lite i år. At det har grodd mindre i år enn andre år tror jeg ingenting på...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
I følge kranførere så har det grodd gjenerelt lite i år.

Det samme sa han som løftet ut oss. Selv om jeg hadde rur på steder jeg aldri har hatt det.

Men tran på drevet er jeg skeptisk til på samme måte som sprittusj. Og hvorfor skal man behandle drevet med forskjellig produkter over oog under vannlinja?

Redigert av lippert (see edit history)

mvh Knut Erik

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...