Maika Startet 22.Juli.2004 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2004 Jeg kjøper nå en Aquaquick MS300, og tenker at med navn på jolla vil den bli mindre atraktiv for båttyver. Hva er den beste måten å gjøre dette på? Jeg tenkte i hvertfall å skjære/brenne inn navnet på akterspeilet, men hva slags maling burde jeg bruke for å skrive navnet på sidene? Andre idéer? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 22.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2004 Du får kjøpt spesial folie til feks. RIB`er. Skal undersøke i ettermiddag eller i morgen hvor det kan fåes tak i.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Suzuki Svart 22.August.2004 Link til dette innlegget Svart 22.August.2004 og svaret ble Pjolter ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.