WhiteShark226 Startet 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 13.Desember.2009 Er på nippet til og kjøpe meg en Nimbus 33.Men har dere noen posetive eller negative tilbakemeldinger på denne båten Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 (redigert) Er helt klart min favoritt Nimbus - om man ser bort fra den mer råe 300R Det er en walk around på godt og vondt - mye åpen dekkplass - trang under dekk. Er gjerne levert med 2xKAD 44 eller KAD 300. Begge gir nok krefter sjøegenskapene er OK -ikke de vasseste (kun R modellene til Nimbus har skikkelig gode sjøegenskaper) - men det holder til "normal bruk". Jeg har bare testet en liten tur utenfor Göteborg. Som på de fleste nimbuser er skroget ganske fyldig foran og ikke skarpest i hekken - dvs at det slår litt i motsjø om du kjører hardt. Det løses som regel ved å trimme baugen litt ned og slakke av litt på farten. Så Novaen er ingen racerbåt (eller på nivå med de beste Windyene) - men en trygg og god familiebåt Kvalitet og finish er ikke best i markedet - men slik er Nimbus. Omtrent som Volvo - koster mye - flasher ikke - og de fleste eierne er godt fornøyde. Redigert 13.Desember.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.