Kaptein_Kaos Startet 14.Desember.2009 Del på Facebook Startet 14.Desember.2009 Hei ! Skal ta på vinterkonserveringen på motorene i båten, og lurer på hvor dere andre kjøper filtrene til motorene deres ? Trenger vel ikke nødvendigvis være orginalfiltre, men ser helst at de er fra en anerkjendt produsent ! På forhånd takk Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Prøvd denne ? Også filterkatalog på nett. http://www.sandtorv-maskin.no/ Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Sydvesten Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Kjøpte filtre til mine 41A på Maritim.. om de er billigst vet jeg ikke men kostet ikke mange kronene iallefall... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Kaptein_Kaos Svart 14.Desember.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Prøvd denne ? Fant ikke noe til 41 motorene her, kan heller ikke si at jeg har hørt om dette merket før...men kan sikkert være bra allikevel de.. Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Maritim sine filtere er greie de. Men ikke kjøp veivhusfilteret der. Det passer dårlig. Det er akkurat en millimeter eller to for stort i diameteren, slik at det er skikkelig kranglete å få skrudd på. Jeg kommer ikke til å kjøpe det der flere ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.