Jump to content

mål på krybbe til sandvik 25

kentm

Recommended Posts

Hei Kentm

Jeg har selv en Sandvik 25. Med denne fulgte det også en krybbe av tre. Brukte denne første vinteren men fant ut at jeg ville ha noe annet. Grunnen er at ved opptak, er alt somregel veldig stressende. Man finner ikke akkurat hvor krybben sto året før, og resultatet er at båten ikke passer skikkelig. Og, de er tunge og vanskelig å få med til å fra havnen. Jeg løste det på an annen måte. Satte kjølen på 2 blokker (Leca) neste år lager jeg noe annet i tre som ikke kan sprekke.Bak er jo båten nesten flat under og da er to justerbare sidestøtter midt i blinken. Alt får plass i bagasjen på bilen. Og du får satt fra deg båten på 2 min. Null stress.

Hvis du alikevel ønsker å bygge stativ, eller bare ønsker et stative kan du få mitt gamle gratis mot avhenting.

Bare send meg en IM her på forumet

Lykke til

For meg ser det ut til at Sandvik 25 er en snekke........?

I en annen tråd du hadde om "vinkelen på Sandvik 25" fikk du tips om flere tråder som omhandler krybbe til snekker. Tipset også om at jeg har arbeidsbeskrivelse ( med foto ) og materialliste til krybbe som passer snekker i den størrelsen..... så her er det bare å ta kontakt.

Mvh. Hafrsfjord

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...