omh1 Startet 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Desember.2009 hei Hadde tenkt å skifte dieselfilter på min fordsabb 2728t. Har ikke gjort det før og har lest det som står om filterbytte her på baatplassen (og det er mye) Det jeg håper noen kan hjelpe meg med er å fortelle meg hvordan jeg pumper ut luft fra filteret? er det en egen manuell dieselpumpe på motoren? i så fall hvor sitter den? eller må jeg skinne på starteren? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 (redigert) Selve sekvensen for utlufting står rimelig godt forklart i instruksjonsboken. Manuell fødepumpe er plassert like under dieselfiltrene. Kan være litt kødden å lufte noen ganger. Instruksjonsbok Ford Sabb 2700 serien Redigert 15.Desember.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 På min 2726T sitter den manuelle pumpen nede på SB side av blokka der hvor dieselen kommer fra tanken. Den må trykkes inn for å fungere. Det finnes også andre varianter av pumper, men de sitter nok på samme sted. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.