Sun Flyer Startet 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Desember.2009 Rx II med baatplassens egen Trond Åsvoll som skipper er nominert til denne tittelen for den prestasjonen det var å seile Nordøstpassasjen i sensommer. Oppfordrer alle til å stemme. Denne prisen er vanligvis forbehold hardbarke regattaseilere og det er imponerende at tre vanlige turseilere kan ta opp kampen. Det var en stor prestasjon de gjorde selv om det er vanskelig å måle den mot de andre. Du kan stemme her. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
GeirKS Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 I skrivende stund; FULL MEDAL JACKET: 25% RX II: 32% TEAM KRISTIAN NERGAARD: 9% ERICSSON 3: 34% Mobilisèr! Geir Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 Jeg får opp siden som linkes til her og der står det vi kan være med å delta i avstemmingen. Jeg finner derimot ikke ut hvordan det gjøres, finner ikke noe annet enn de 4 kandidatene uten "avstemmingsknapp"? Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Framtia Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 se under ballongdamene... Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 Jeg finner derimot ikke ut hvordan det gjøres, finner ikke noe annet enn de 4 kandidatene uten "avstemmingsknapp"? På gamle Internet Explorer (som jeg har på jobben) havner avstemningsboksen til venstre på siden, laaaaaangt nede. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 Den var jo "vanskelig" å få øye på Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
OT-flyktning Svart 15.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 Så de heller ikke på første øyekast, men de ligger til høyre av artikkelen Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 16.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2009 Stemme avgitt til Rx II. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
norflyer Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Rx II fikk min stemme.. Så får en jo bare ønske dem lykke til videre på ferden neste sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Trond Aasvoll Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 Takk til deg her også Sun Flyer. Og alle på Baatplassen.no for støtten dere har gitt oss her. Avstemmingen blir avsluttet i natt kl 24:00 Det ser ut som de andre seilerene gir oss oppmerksomhet her. Er virkelig tøft å bli satt opp i mot Volvo Ocean gutta og det andre, og en blir ydmyk når en blir Nominert til slike avstemminger. Om RX II og mannskapet, vi er vanlige crusing seilere som har våget seg ut i litt forskjellig seiling årene opp igjennom. Det dreier seg mest om å våge å gjøre det, føle mestring, en om å ha mest og best utstyret. Klippet i Seilmagasinet: Hvem bør bli North Crew 2009? Fire lag er nominert til prisen North Crew 2009. Hvem mener du det bør bli? FULL MEDAL JACKET: 20% RX II: 46% TEAM KRISTIAN NERGAARD: 7% ERICSSON 3: 27% Antall stemmer: 348 Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.