BMP Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 De 2 første radarene for marint bruk som bruker disse teknologiene er SharpEye fra Kelvin Hughes (Pulskompresjon) og Navico Broadbandradar (FMCW) Var det ikke noe som het Seahauk flere år før de du nevner. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 21.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Da blir det Lowrance hds5 eller Raymarine 50D. ...eeller jeg prøver noe "nytt og ukjent" fra en lokal leverandør... Tenker på Samyung sin nye 5,6" kombiapparat for åpne båter.. Hvis eventyrlysten tar overhånd, kommer jeg til å holde dere oppdatert. Er vel mest fornuftig å kjøpe det mest anerkjente, men kombinasjonen spare bittelitt penger, og finne en ukjent underdog i markedet... Kjører jo Saab, så da skjønner vel noen av dere hva det går i! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Sikker på at du ikke mener - PING ? Jeg er rimelig sikker på hva jeg selv mener. Er det ikke i krigsfilmer og Dirk Pitt romaner man pinger? Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 21.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Ingen grunn til å krangle, gutter! Det er jul! Da har jeg bestemt meg, har ringt Jama Marina i Stavanger og bestil meg en Raymarine A50D! De hadde beste prisen jeg klarte å finne i Norge. Gleder meg litt nå, kjenner jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.