mhemil Startet 16.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Desember.2009 Den nye Røkkejolla blir laget av Windy. Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 16.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2009 Dette er jo en Fjord 40 "Wannabe" Ikke så veldig imponerende av Windy kanskje!?! Sitér dette innlegget Link to post
Hillmar Svart 16.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2009 Leser du artikkelen så vil du se at den er inspirert av Wally, som også var inspirasjonen til Fjord 40... Så hvis man skal tenke som det så imponerer værken Fjord eller Windy, jeg mener derimot at det er greit å la seg inspirere av vellykkede design sålenge det ikke blir ren kopiering. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 16.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2009 Denne er etter min mening også mer vellykket enn Fjord sin er. Det ser vidre ut som det foreløpig er en One off......på oppdrag fra Røkke som skal passe til seilbåten. Seilbåtjolle på 52 fot... Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 16.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2009 (redigert) Fiskere tjener godt , også kun i halv stilling da gitt. Redigert 16.Desember.2009 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
gunnt Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Dette har vært et krevende og omfattende prosjekt, med sterke føringer fra en profesjonell og engasjert båtkunde. Røkke har hele tiden visst hva han ville og gitt utrykk for dette. Han har personlig fulgt prosjektet ned til minste detalj, sier Heiberg-Andersen til Båtliv. Kjell-Inge Røkke har vel masse erfaring fra tidligere båter, så godt han nå har funnet det han vil ha Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
VO`n Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Mulig (håper jeg) at den ser bedre ut IRL, ut av bildene synes jeg den rett og slett var litt... ja hva skal en si, rar? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Den var veldig trendy og hadde et pent design. Men den ser ut til å være beregnet for å fise rundt nede i Ibiza eller noe slikt. Veldig Wally-inspirert ja. Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 å fise rundt nede i Ibiza eller noe slikt. Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
:båt1 Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.