turell Startet 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2009 Hei. Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å slepe en båt fra Kongen (i Frognerkilen) til Skøyen Båttforening (nederst i Frognerkilen) der jeg har en boblehavnplass. Betaler selvsagt. Hvis noen kan hjelp, eller sette meg i kontakt med noen som kan, ville jeg blitt meget takknemlig!! Eller God Jul!! Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Det kan sikkert la seg ordne, men hvordan er det med is nå? Sitér dette innlegget Link to post
turell Svart 17.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Helt på grensen altså..men fortsatt isfritt fra Kongen og inn i Frognerkilen.. Derfor litt hast kan du si mht kalde dager fremover.. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Har ikke mulighet før i morgen så det spørs om det ikke fryser, på søndag frøs det på 3 kuldegrader og nå er det vel det dobbelte. Men er det isfritt i morgen kveld kan jeg gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Hei, var ved båten idag i Frognerkilen, og det var ikke is. Med den nordavinden vi har nå, legger det seg ikke is til imorgen, tror jeg. Hadde det vært vindstille, ville isen lagt seg. Lykke til med slepet. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Tore B Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Fint, takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
turell Svart 17.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Takk Figaro! Sitér dette innlegget Link to post
turell Svart 18.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 Håper du kontakter meg Stålmarken hvis du har en mulighet..Vh Turell! Takk.. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 IM er sendt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.