M/S AIOLOS Startet 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2009 (redigert) Jeg var på tråden til et verksted i dag for å få svar på om jeg har intercooler på min motor, noen påstår at jeg har det. Men hvor i all verden sitter den da?? Kan det tenkes at noen her inne har peiling? Motoren er en 1989 modell med turbo. Redigert 17.Desember.2009 av M/S AIOLOS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Først bør du skifte overskriften til for eksempel: "Har min Yamaha 4jh-htbe 66hk intercooler?" Dette ser du om du har ein kjøler montert mellom turbo og manifold, går turbo direkte til manifold, så er det ikkje intercooler på den. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Ok, dette må jeg se litt nærmere på. Sitér dette innlegget Link to post
Johnrik Svart 17.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2009 Tror du må finlese typebetegnelsen din en gang til. I Yanmars arkiv over "eldre" motorer finnes 4JH-HTB på 66 hk med turbo og ladeluftkjøler. Sitér dette innlegget Everyone is a fisherman, until a fisherman walks into the room... Link to post
M/S AIOLOS Svart 21.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Da har jeg finlest og faktisk funnet ut at jeg har intercooler. Det er ganske utrolig men med hverne i hvilemodus klarte jo ikke jeg å tenke meg at det faktisk er et norsk navn på det også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.