kterjesen Startet 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Desember.2009 (redigert) Da var endelig båtkjøpet gjort Det ble da en "Solabåt" 17 ft inkl 30hk jhonson. Må få kjøpt seg(meg) bensinslange (med kopl.), Lanterner (eller pærer knaskje) samt kalesje. Ellers er båten i god stand, den har vært prøvd, i en periode på ca 15-20 min, siden det da begynte å bli mørkt og jeg ikke har lanterner eller lys på enda... Ser på det som en liten førjulsgave fra han her -> Vil med det samme ønske alle lesere av min post og andre BP brukere en riktig god jul, og ett fortreffelig nytt båtår GOD JUL Mvh kterjesen. PS Noen som lurer på prisen? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Før du jeg forteller kan du få gjette Svaret finner du litt lenger ned Svar: 12 000 NOK Redigert 18.Desember.2009 av kterjesen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 Gratulerer med ny båt! Du bør endre eme tittelen i tråden din før den blir stengt. Sitér dette innlegget Link to post
-stig- Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 kom med bilder!! har en kompis som kjøpte en solabåt på ca lik størrelse med johnson 60hk tidligere i høst! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.