Trinn II Startet 18.Desember.2009 Del på Facebook Startet 18.Desember.2009 Jeg har 2 stk. Lazilas Sigma 150N flytevester med auto. utløsning. Det nærmer seg tid for patron og utløser bytte, men, jeg har problemer med å finne noen som selger dette. Jeg bor i Stavanger/ Sandnes området. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i nødvendige reserve deler? Vil gjerne benytte anledningen til å ønske alle en riktig god jul. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.Desember.2009 Del på Facebook Svart 18.Desember.2009 Hvorfor vil du bytte patron? Jeg kjenner ikke den aktuelle vesten, men det står kanskje noe i denne mht hva slags utløsermekanisme du har (Halkey Roberts eller United Moulders?) . Finnes vel egentlig bare et par typer og disse brukes i vester av diverse merker så burde være nokså enkelt å få tak i. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 18.Desember.2009 Del på Facebook Svart 18.Desember.2009 nå tar jeg dette på husken - men en 32 grams patron som er full veier ca 140 gram Jeg veier våre patroner hver vår Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.Desember.2009 Del på Facebook Svart 18.Desember.2009 Den står til godkjent Bitteliten, tallene på patronen er henholdsvis 139,4 gram og 33 gram. Har aldri hørt om noen patron som har lekket ut (?) så hvis det ikke er hull på denne (brukt) så tviler jeg på at den ikke er full, men alltid greit å veie for sikkerhets skyld. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hafrsfjord Svart 18.Desember.2009 Del på Facebook Svart 18.Desember.2009 ................Jeg bor i Stavanger/ Sandnes området. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i nødvendige reserve deler? ............ Både Maritim og Coop Obs - Mariero har patroner og salt(?)tabletter, men er usikker på om de passer til dine vester. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 18.Desember.2009 Del på Facebook Svart 18.Desember.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=12752 Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.