kentm Startet 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2009 hei, hvordan fungerer det om man prøver å lage flaps på roret? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Unødvendig slitasje og belastning på rorhylse mener jeg. Bestil boken: Ka e`det? det e`vri isbn 978-82-303-0880-6 I den boken står det om flaps+ det å få snekker til å gå fortere! Det er en motor bok om mye båtmotorer. Veldig bra. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 19.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 hvor finner man den boka da? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Nautisk forlag har den. Her er linken. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Jeg hadde flaps på roret på min forrige båt, en Sagen 730. Jeg kan ikke si at effekten var videre merkbar, for å si det sånn. Men så prøvde jeg aldri båten uten da, flapsen stod på når jeg kjøpte båten. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.