Superkul Startet 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 20.Desember.2009 har sett og søkt etter hvordan di funker - det står at di går 10 meter i dybden - jeg trenger ikke mere hehe men hvor nøyaktige og hvor bra er disse ??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
2nd Trikker'n Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 men hvor nøyaktige og hvor bra er disse ??? Har du en link til dem? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 20.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 øøøøøøøøøøøø det var det jeg spørte dere om - jeg finner ikke noe........... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lazyjack Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 øøøøøøøøøøøø det var det jeg spørte dere om - jeg finner ikke noe........... øøøøøøøøøøøø du spurte vel etter hvor nøyaktige disse er. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 øøøøøøøøøøøø det var det jeg spørte dere om - jeg finner ikke noe........... Husk at jeg må ha det inn med teskjeer. Hvilke kart snakker du om? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 auropa kart ?? aldri hørt om det... Men om du mener elektroniske kart som dekker Europa kan du f.eks. ta en titt her. Dybder som plotteren skal vise bestemmer du selv. Dersom det er papirkart over europa du mener, så avhenger dybdeangivelsene alt etter produsent og målestokk. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Superkul Svart 20.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 hehe nei - jeg mener kartplotter som det er fårhånds innstallert auropakart som det står - tror det var raymarine sin Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 20.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 denne fks link Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
steelcontax2 Svart 20.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 Dette er Navionics sine gold kart, hvor du kun ser dybdekurver ned til 10 meter, alt annet blir hvitt. Du kan kjøpe kartbrikker, og dermed få full dekning. Kartene er vel ikke noe værre/bedre enn konkurrentene. Elektroniske kart er et hjelpemiddel, og du må uansett ha papirkart med, just in case...... Har ikke hørt om denne butikken før, noen som har erfaringer? Importerer de selv, så vil jo de stå ansvarlig for garanti, og ikke Belamarin som er norsk importør...... Kanskje du ikke sparer så mye likevel? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Har hørt, et sted på BP at Raymarine er i økonomiske vanskeligheter. Uten at det har noe negativt å si om kvaliteten på produktene. Jeg ville handle hos noen som kan innestå for garantiforpliktelsene. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 (redigert) Nå er det vel Belamarin og ikke Raymarine som står for garantiforpliktelser i Norge, og de regnes som et solid firma så vidt jeg vet. Raymarine kommer i følge siste informasjoner sannsynligvis til å bli solgt i nærmeste framtid. Men uansett om det verste skulle skje at de går konkurs vil noen selvsagt plukke opp konkursboet og fortsette opereasjonen. Raymarine er et meget anerkjent varemerke og har også bra produkter. En ny eier etter en eventuell konkurs kan ikke regne med å få solgt noe særlig hvis de ikke tar over garantiforpliktelsene. Kartene som leveres med på Raymarineplotterene er Navionics Silver. Redigert 21.Desember.2009 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Nå er det vel Belamarin og ikke Raymarine som står for garantiforpliktelser i Norge, og de regnes som et solid firma så vidt jeg vet.er det ikke den du kjøper av som står ansvarlig overfor deg som kunde? eksempelsvis Seatronic Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.