#cobra Startet 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2009 heisann,har en del instrumenter som trengs å byttes ut i dæsjen(hvis det er det det kalles) i båten...det jeg lurer på er om man kan bytte slike uten å tenke så mye på merke\fabrikat av disse.... maskinen i båten er en mercruiser 7,3 d-tronic(300 hk)....så jeg regner jo med at istrumenteringen også må passe til denne.... hviilke instrmenter\fabrikat bruker mercruiser vanligvis????. er den noen som har noen linker til plasser det er greit å bestille slike ifra(norge,usa,uk)?????? .. vil jo helst at temperaturen går i celcius,olijetrykk i bar osv på forhånd takk vil også ønske alle god jul og godt nyttår Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Har en samme motor i Big Block og skal også bytte noen intrumenter/pusse opp litt her og der. Snakket med Seatronic på tlf og nye instrumenter må matche giverne som står der. Noe info kan stå på instrumentet sa de. Sitér dette innlegget Link to post
#cobra Svart 22.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 ok,,,,men er det altså ikke et "fast" fabrikat mercruiser bruker???? eller er dette sånn hipp som happ fant du eventuelt ut åssen instrumentene ligger i pris,i forhold til det store utland... må eventuelt bytte giverene også da mine istrumenter har forskjellig farge på lys,er morkne i pakningen,glassen er grå kakelerte,så det e vel på tide med utskiftning Sitér dette innlegget Link to post
Trond Iversen Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Hei, Tror det er Faria som har laget instrumentene som Mercruiser bruker..... Tolema As Trond Iversen Sitér dette innlegget Link to post
#cobra Svart 22.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 takker,,,,,du vet ikke tilfeldigvis priser og sånt også....må ha alt som trengs Sitér dette innlegget Link to post
Trond Iversen Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 BEKLAGER!! Litt sen tilbakemelding, men hvis du ikke har kjøpt nye instrumenter, så send meg en mail: trond@tolema.no, på hva du trenger, så skal jeg lage ett fint tilbud til deg.... MVH Tolema As Trond Iversen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.