JanB Startet 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2009 http://nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6918975 Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Hansi Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 At Dag Lindebjerg fikk denne prisen synes jeg er høyst fortjent. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Støtter Hansi`s ord her. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mulligan Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Jeg har stor glede av å se programmene hans. Men han skulle fått hjelp for Øslandsfobien sin slik at emnene han tar opp favner bredere. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Den leiken den ville han sjå , aldri hørt om mannen eller programmet. Hva hvor ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Enig at det blir lite Østlandet i programmene hans. Trøsten er at han har båt fra Hvaler. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
JanB Svart 21.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 (redigert) Den leiken den ville han sjå , aldri hørt om mannen eller programmet. Det er jo nærast imponerande... Serien finst her: http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1160 (venstre spalte) Trøsten er at han har båt fra Hvaler. Vel, no er ikkje eg særleg kompetent når det gjeld austnorsk geografi, men båten hans er ein onsøykryssar. Og Onsøy er vel ikkje ein del av Hvaler...? Meir om båten "Lindy" her: http://www.nrk.no/programmer/tv_arkiv/sommerdag/1027420.html Redigert 21.Desember.2009 av JanB (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Seilaren Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Det er jo bra at vi på vestlandet også skal få noen programmer å kjennes oss igjen i... Jeg pleier å se programmene til Dag Lindebjerg, og de er kjekke de.. men de tar jo ikke akkurat helt av.. Er vel i litt feil aldersgruppe... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Otto R Svart 21.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2009 Trivelige program, litt for korte sekvenser og vel mye hopp i emner. Alt for lite skikkelig båt tv ! Velfortjent pris Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Trivelige program, litt for korte sekvenser og vel mye hopp i emner Forsåvidt enig i det. Samtidig skal en huske på at det er sikkert ikke lett å komprimere ned flere timers opptak til et program på 20 - 30 minutt som skal være informativt og god underholdning. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Det er jo nærast imponerande... Serien finst her: http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1160 (venstre spalte) Er dette en serie som har gått på TV eller er det kun lagd for nettTV ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Seriene ble mye omtalt her på BP da de gikk på TV. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Enzo Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Det er denne ja https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=60557 med et litt bedre navn på serien så hadde kansje jeg også oppdaget den Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Tittelen på serien, "Den leiken den ville han sjå", krev ei viss kulturell ballast for å bli forstått. Kanskje det var den som mangla? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Enzo Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Ja jeg har ikke kulturell balast til å dissekere den tittelen ned til noe forståelig som har med båtliv å gjøre desverre/heldigvis Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Joda, "Den leiken den ville han sjå" var forsåvidt grei. Men historiehåndteringen i den forrige serien hadde Lenin nikket annerkjenende til. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Ja jeg har ikke kulturell balast til å dissekere den tittelen ned til noe forståelig som har med båtliv å gjøre desverre/heldigvis Ikkje båtliv, men fiske. Du får ta fram songboka med nasjonalsongar, så kanskje du klarer å knekka koden. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Enzo Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Å herre , fiske ja. Nei jeg interesserer meg for båt og båtliv så da gikk jeg ikke glipp av noe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.