Sjøga Svart 1.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2010 Jeg spør selvsagt trådstarter som er den eneste som har lagt ut bilder av det jeg spør om. http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=oddar+r%F8ed&lineId=Z0HMUVI7 ca 8000 for puter og sidetrekk og pluss nye stoler ferdig trekt i samme stoff stolene mine kom på 4000 pr stk. båten har fantastiske sjøegenskaper med dyp V bunn Sitér dette innlegget Link to post
La Bolina Svart 1.August.2010 Del på Facebook Svart 1.August.2010 Tusen takk for svar! Da blir det nok en telefon dit i løpet av høsten! Sitér dette innlegget Link to post
Pål`ern Svart 1.August.2010 Del på Facebook Svart 1.August.2010 Jeg hadde selv en 1987 modell Draco 21. Denne var jeg veldig fornøyd med. Synes også det var en båt som hadde suverene sjøegenskaper. Jeg hadde en Volvo V8 på 225 hk, og det var mer enn nok motor..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.