Ulv I Startet 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2009 Hehe.. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Hansi Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Praktisk, at jeg ikke har tenkt på det før. Lærer stadig noe. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Det var jammen lurt. Det er forørig mye man kan bruke fendere til. Man kan for eksempe spille på en fender..... eller Tenkte da mest på en gitar av merket Fender, men det blir kanskje ikke det samme Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Hodepute, akefender, dørstopper og julepresang....bare for å nevne noen få Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Her burde jo forsikringsbransjen komme på banen, og dele ut gratis fendere.. Fendring bør bli obligatorisk før parkering når våre koner skal parkere, så hadde vi kanskje sluppet dager som idag "den store bulkedagen" ... Og resultatet hadde blitt reduserte premier.. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Gunga Din Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 bra tips......iflg forsikkringssellskapen en denne dagen og 16 Maj de store bulkdagerne Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
VO`n Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Fortauskanter burde hatt fendere, ser utfordringen med antallet men da hadde iallefall frua slippa å ripe opp alufelgene Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Nå har jo vi et nokså stort juletre, derfor bruker vi fendere som juletrekuler. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 FORDene var ikke som de en gang var. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bartesam Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Pilatesball eller hoppeball Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
spilli Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Hvis dere lover å ikke si det til noen Men jeg bruker en svææææær en når jeg diskuterer med "Kona" Min lille due. Her kan jeg skrive hva jeg vil for hun læser aldrig dette He, he. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Spilli! da er du jaggu meg mere heldig enn meg Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 hehe - genialt. Hadde vært bra å kjørt dette på jobben en dag :-) Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Jeg har en CD av Frdddy Fender, og den spilles mye nå i vinterhalvåret. Sitér dette innlegget Link to post
simon-v-max Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 hehe :D juletrepynt ja.... ;) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Den var ikke dum Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 hehe - genialt. Hadde vært bra å kjørt dette på jobben en dag :-) Ok. Men husk å ta inn fenderne under kjøring. Det er ikke style å kjøre med fenderne ute. Irriterer meg hver gang jeg ser det.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.