harry92 Startet 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Desember.2009 heisann. jeg vil gjærne gjøre noe crazy til st.aften nesteår når jeg er ute med båten min,(har en snekke på 26 fot med kahytte) sånn at jeg kan få litt oppmerksomhet hehe derfor lurer jeg på om det er noen som har ett par tips, kom gjerne med hva som helst , sier ikke nei takk til det hehe mathias Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Bygg den om slik at den ser ut som en u-båt Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Flytende St. hans bål! Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Få litt fart på snekka di så får du oppmerksomhet. (Har prøvd, det virket) Ikke så kjekt med de som vinket med den lange fingeren da.... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
harry92 Svart 23.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 hehe skal være folk med i båten da, men kan vell ellers ta fyr på en annen båt da Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 23.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 jaja det hadde funka, jeg vuderer og taue en båt etter min og ha stort annlegg og fylle min egen båt med så mange mennseker så mulig. men hvis jeg kommer på noe bedere så hadde det vært kult Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 jaja det hadde funka, jeg vuderer og taue en båt etter min og ha stort annlegg og fylle min egen båt med så mange mennseker så mulig. men hvis jeg kommer på noe bedere så hadde det vært kult Høres ikke ut som noen god idè---- dette er oppskriften på uhell. Har du tenkt over følgene hvis noen skulle falle i vannet? Noen skal kanskje tisse, og da-------------Har du redningsvest til alle????? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Trulte37 Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Så kan du spenne fast et eller annet ENORMT svært oppblåsbart dyr eller julenisse eller hvasomhelst på båten som slepes etter. Om det ikke er for mye vind. Bare fantasien setter grenser egentlig, men tenk litt sikkerhet oppi galskapen også da. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
harry92 Svart 23.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 hehe jeg gjør hva som helst bare jeg får oppmerksomhet men jeg vill ikke gjøre noe sånn at jeg kan ødlegge båten. ja jeg har reddnings vest til alle Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 oppblåsbart dyr eller julenisse eller hvasomhelst på båten som slepes etter. utmerket ide. Feks hoppeslott. Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 haha den var god du Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 i danmark får du kjøpt utrangsjerte reddningsflåter store som slott på skipshuggerier for noen hundrelapper har jeg hørt. da kan du jo ha mange festglade mennesker inni der også det må vel være toppen av sikkerhet. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Hvorfor bruke båten din? Her er ett eksempel på en farkost jeg møtte i Sotenkanalen for en god del år siden. Garantert oppmerksomhet Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 haha den er genial da Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Du kan jo lage deg noen støvbomber de lager en spektakulær ilkule som er skillelig stilig og vil kunne ses på flere kilometer. Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 jeg vil gjerne ha noe som er litt stort og lett og se Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Her fra en tidligere kortesje på St.Hans aften. Morsomt med litt artige påfunn. Mye båt og folk med der som dere kan vise dere fram for. Lykke til og stå på. En annen ting.... nå må vi flytte feiringa til helgen for nå har ikke jeg fri dagen etter lenger Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 jaja ikke sant men var jo en drit bra ide da Sitér dette innlegget Link to post
Nautofil Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Hva med å slepe med deg en stooor glad hval? Det er jo et symbol for Sandefjord! Den kan du lage i isopor vettu... Gleder meg til å se resultatet av ditt påfunn. God jul Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
Brizo Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Eller hva med snekka full av nakne deilige damer? Det hadde vært noe det! Tror jeg tar turen til Sandefjord fjorden til St. Hans for å ta en titt. Kan jo være bedre enn Knarberg kortersja det? Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 hehe skulle gjerne gjort det. men har kjærste og da hadde ikke henne blitt så veldig blid hvis jeg hadde tatt med en hel hau av andre nakene damer hehe men ellers takk Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Fårestill deg en svær isoporhval som blåset svære illkuler det hade vært noe som ville vakt oppmerksomhet, serlig om den hadde blit tauet av en snekke full av nakne damer. Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 slepe en hval har blitt gjort en gang da hehe Sitér dette innlegget Link to post
Nautofil Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Lage en en stor sko/støvel? Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 hvordan da ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.