Mariell Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 En liten ide til. Vi lagde en kopi av Southern Actor, som vi hadde med til SparkVM på Geilo i 2006. Serverte hval snacks fra byssa ombord til tilskuere Denne fløt ikke, var jo en "spark" Men du kan jo lage en tilsvarende, med isoporblokker som flyteelement Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Gunga Din Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 eller en papirbåt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 det er jo drit konge a men litt jobbe med det da Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 denne da ? kansje kan vare noe Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
harry92 Svart 24.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 det kunne vært et prosjekt og tenke i mellom Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 28.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 jeg har jo annlegg jeg skal ha med sefølgelig. har to store bass høytalere som jeg tenkte og lage en benk ut av og ha ståenes på kahytta og kobletil anlegget. hadde ikke det vært noe? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.