Ribtjenester Startet 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Desember.2009 (redigert) Lurer litt på dette, det er jo verken grunnstøting eller herværk. Står ikke noe om dette under ansvarsbegrensinger i forsikringen borsett fra:(Anvendelse av båten som strider mot forutsetninger gitt i forsikringsbeviset) Dette kan jo tolkes på mange måter. Her kom svaret så fort at jeg rakk og redigere:) Takk SW. Hilsen Morten Redigert 23.Desember.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Skipper Worse Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Slapp av. Du er dekket. Det er bare hvis det skjer noe som er dekket av UNNTAKENE i forsikringsavtalen, at det er et problem. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
bjorngb Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Hva tenker du? fyre opp fyrverkeri under preseningen? Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Det er værre for oss seilere når revejakta begynner. Det er nemlig så mange jegere som til stadig hører at det er så mye rev i seilene.... Men kanskje forsikringen dekker kulehull også? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 23.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Hva tenker du? fyre opp fyrverkeri under preseningen? Det hender jo at en rakett ikke går rett opp, vi har jo nesten alle en åpning i hver ende av presenningen. Hvis den raketten eksploderer under presenningen, kan det bli store skader. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
bjorngb Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Er dette noe spektakulært du selv planlegger - eller tenker du på endre luringer? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 23.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Ikke kom med flere dumme ting her nå jeg har fått svar. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Fanafjord Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 Det er vel forbudt med rakett nå, uansett? Det er vel ikke mange som skyter opp vanlig nyttårsrakett lenger. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
2nd Trikker'n Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 St. Hans, mange år siden gikk jeg "gjennom" Middagsbukta med genoaen bunta fast i rekka. En misslykket rakettoppskyting på land førte til brann i genoaen. Ikke dekket av forsikringen . Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 takk og pris for at pinneraketter er forbudt nå. Har ved et par anledninger funnet rester av raketter ombord på nyåret. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 23.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2009 skulle hatt pinneraketter. jeg liker spenning:smiley: Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Det er bare å ta et kurs Cathrine, så kan du skyte pinner det du orker. Forutsatt godkjent søknad+at pinnefyrverkeri begynner å bli kilent å få tak på :-) mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.