:båt1 Svart 29.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 ok men da er det ikke noen problem Sitér dette innlegget Link to post
Vannrotta Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 hei jeg er stolt eier av en 87 mod med yanmar 55 turbodiesel.kjempe båt går glatt 10-12 knop Tenker faktisk å kvitte meg med den for har en seilbåt også.si ifra hvis du er interresert Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 hvor mye skal du ha for den da det er begenset med penger i boka så vi får se Sitér dette innlegget Link to post
Pellementmaker Svart 2.Februar Link til dette innlegget Svart 2.Februar Tenker jeg må bidra med bilder av bakvegg-versjonen. Dette er en 1990 model med 62hk yanmar. Ståhøyde for meg på 186 med litt dårlig holdning. Usikker på om dette er fabrikkbygg eller hjemmelagd. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 3.Februar Link til dette innlegget Svart 3.Februar En hyttenabo hadde en sånn var nok seint 80 talls. Husker ikke motoren men gikk fint og bra hastighet til å være snekke Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Korsfjord Svart 3.Februar Link til dette innlegget Svart 3.Februar Mener å huske at de kunne kjøpes i lukket versjon fra fabrikk. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 4.Februar Link til dette innlegget Svart 4.Februar -morten- skrev On 3.2.2025 at 7.11: En hyttenabo hadde en sånn var nok seint 80 talls. Husker ikke motoren men gikk fint og bra hastighet til å være snekke Lå en til salgs i Hellandsjøen for 2-3 år siden. Med yanmar 85 hk. Vurderte den, men så ble den vel solgt til Nederland mener jeg.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.