Jump to content

Snøen blir nå tung!

fuskefanten

Recommended Posts

Hmmm...?

Vindkast Tananger:

http://84.234.144.5/

Varsel: Skyet om kvelden, overgang til stort sett skyet til skyet etter midnatt. En miks av regn og sludd sannsynlig om kvelden, deretter en liten sjanse for en miks av snø og regn etter midnatt. Min: 0°, men stigende temperatur etter midnatt. Følt temperatur (i vinden) fallende til -8. Vind sørøst omkring 11 m/s, vindkast til 14 m/s, om kvelden, overgang til 8 m/s, vindkast til 11 m/s, etter midnatt. Sjanse for nedbør 60 %. Nedbør (smeltet) stort sett omkring 5 mm. Snø i alt omtrent 2 cm.

Redigert av Hafrsfjord (see edit history)

Her i Lørenskog har det kommet mye i natt. Føyka en del - så det fordeler seg litt ujevnt. På gårdsplassen var det jevnt 50 cm, så snøfreseren fikk jobbet en del.

Men veien er ikke brøytet ennå, så foreløpig kommer vi oss ikke noe sted - planen var en tur til sørlandet. Så da rakk jeg en tur på baatplassen mens jeg venter på brøytebilen :cool: Når den kommer må jeg vel ut igjen - regner med en solid brøytekant.

Båten står på Nærsnes, så jeg er litt bekymret over den. Får ikke kikket til den før etter nyåret - så om noen har en oppdatering fra Nærnes...

• 1 måned senere...

Jeg var senest i dag innom båten å banket av snø av presseningen. Var litt gitt, men ikke noe fare. Har skikkelig V vinkel og høyt stativ, så mye raser, men ikke alt dessverre. :)

Beste av alt er at alt stod bra til, bare samlet seg endel støv og bøss så jeg, så må nok frem med vaskekluten så snart varmen kommer.. :)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

• 3 måneder senere...

Vi skriver 4.mai! og nå laver det ned med tung snø i Oslo! Flere cm. har lagt seg i hagen, og på båtene i havna. Dette må vel kalles ekstremvær :headbang:

Pass på alle dere som har tatt av presenninger, kalesjer o.l. på land og på vann, og trodd at våren har kommet :cryin:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...