Roger jo Startet 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2009 (redigert) Endring i pris. Prisen for fritidsbåtforsikring er ØKT som følge av økning i erstatningsutbetalinger. Endring i vilkår. Båten skal holdes tom for vann (lenset), og det skal føres forsvarlig tilsyn med båten og tilbehør under opplag. Den siste blir vrien for mange, som ikke gidder å ser etter båten sin. Burde båtforsikring bli lik bilforsikring bonus for prikkfri bruk av båt og kraftig økning for de som belaster forsikringen. Redigert 24.Desember.2009 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
BMP Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Ja det burde så avgjort vært bonus på båtforsikringer på lik linje med bilforsikringer. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Helt enig. Burde være bonusordning her også. Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Så båten skal holdes tom for vann? Hva menes med det egentlig? Personlig foretrekker jeg at vannet er på utsiden av båten, og det vil jeg tro at er en ganske vanlig holdning. Trodde ikke man fikk utbetalt noe som helst hvis man med viten og vilje lot skuta gå til bunns fordi man var for lat til å lense ved behov. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Hadde meg en runde i havna tidligere i dag. Helt klart noen båter der som hadde trengt ettersyn. Men folk gir vel f... virker det som. Forstå det den som kan. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2009 Jeg hadde en runde til nå, er ikke mange som passer på båtene desverre. Er en sjans for en del flate kalesjer nå Sitér dette innlegget Link to post
#cobra Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 beklager at jeg stjeler litt plass i denne tråden men er det noen som vet om åssen dette med forsikring,virker under uhell ved privat vinteropplag...??? fikk igår høre at jeg hadde fått endel skader pga kraftig vind og deler som hadde falt ned på båten og knust endel ruter i den og div. vet ikke hvor mye skader som er kommet,da jeg er på jobb på andre siden av kloden..... skal si det var en trist nyhet å få på juleaften får håpe det ikke er så gal som det hørtes ut.... mulig jeg skulle postet dette inlegget i en annen tråd???men men til alle andre ha en trivelig jul cobra Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Jeg bruker Norwegian Broker, og på fakturaen jeg fikk i høst var det faktisk oppført bonus, så jeg ble litt overrasket når jeg så det. Positivt overrasket :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Roger jo Svart 25.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 beklager at jeg stjeler litt plass i denne tråden men er det noen som vet om åssen dette med forsikring,virker under uhell ved privat vinteropplag...??? til alle andre ha en trivelig jul cobra Her må en lese det med små skrift i egen polise, men ser at Gjensidige dekker ting de normalt ikke dekker "med mindre båten mot betaling er i opplag hos tredjemann". Ha en fortsatt god jul alle sammen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.