Jump to content

Noe maritimt under juletreet i år?

Astor

Recommended Posts

Tja, bestilt meg Garmin 4012 plotter/radar/ekkolodd fra usa, en sånn til far - fra nissen pakke, men dette ligger pt i Paris kan jeg se på "trackingen". Vi fikk mye båtstasj i fjor og og fruen mente det ble plenty nok da. MEN, vi fikk i år diverse utstyr til heimen som vi har fra før :rolleyes: Det hun ikke VET er at dette egentlig er tiltenkt båten, vi bare drøyer det til våren før vi tar det ombord :sweat:

Litt taktikk kan selv far utøve i disse juletider... Dere vet at det er helt ok at "vi" ønsker oss vaser og "vi" ønsker oss kar, men viss "vi" ønsker oss bateridrill, ja da er h...... løs :crazy:

Ha en fortsatt fortreffelig julehøytid :santcheers:

Riktig god jul alle sammen.

Jeg fikk.. og hold dere fast,. et gavekort på tatovering av min eldste datter (19) og som hun forklarte: "Det må vel være et motiv fra sjøen eller anker eller noe slikt, Og dette må jo passe godt til 40 års krisa di hahahahhaha"

Jeg er i teorien stor motstader av tatoveringer så nå får vi se.... hehhe

Mvh

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...